Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, december 11, 2006

Daphny van den Brand wint in Huijbergen het EK!


Van den Brand dolblij met Europese titel

HUIJBERGEN (ANP) - Daphny van den Brand is in Huijbergen Europees kampioene veldrijden bij de vrouwen geworden. De renster uit het Brabantse Zeeland reed direct in de eerste ronde van haar concurrentes weg en hield vervolgens zonder problemen stand.
Marianne Vos raakte haar titel kwijt, maar wilde na afloop niet weten van een tegenvaller. De renster, die vorig seizoen Europees kampioene werd en zich ook tot wereldkampioene liet kronen, zei tevreden te zijn met brons. ,,Dit parcours lag me simpelweg wat minder. Ik kom meer tot mijn recht op snellere ronden. Met mijn vorm is dan ook niets mis, dat bewees ik dit seizoen al met een aantal mooie zeges. En laten we eerlijk zijn: brons is toch ook niet echt slecht?''
Bondscoach Johan Lammerts kon na afloop tevreden zijn met de medailles.

Free Counters
007counters.com
View My Stats