Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, december 04, 2006

Jesse Dingemans.




Vrijdagochtend is Jesse Dingemans overleden. Hij zat op school, net als mijn kinderen. Zijn school, de Klim OP, staat op nog geen 4 km van
Ste Marie, de school van mijn kinderen, Angela en Laura.
Jesse is door geweld om het leven gebracht.
Ik wens de familie Dingemans veel sterkte toe.
De vermoedelijke dader wordt in de pers steeds iemand uit Hoogerheide genoemd. Julien C. (Constancia) is echter geen Hoogerheidenaar.
Verder speelt de pers toch wel een bedenkelijke rol. Vanaf het eerste moment werd de vader genoemd als dader. Dit was overal te lezen, Op teletekst en op de diverse webpagina's. Sensatie zucht, of foute informatie door Justitie?
Verder stond er op zondag vele uren een foto van het huis van de pleegouders op de webpagina van BNdeStem. Met als verdere informatie zoals de straatnaam. Was dit nodig? Wil de krant rellen uitlokken?
De pleegouders Gosse en Lilian zijn hard werkende mensen. Zeer sportief, karateka's van Internationaal aanzien. Gosse M. kreeg in de jaren 1970 zijn eerste lessen van John Bluming. Een vriend van mijn vader (oud Korea strijders). Hun zoon Yuri zat bij Jesse in de klas. Ze zijn volgens mij ook slachtoffer in deze vreselijke zaak.

Free Counters
007counters.com
View My Stats