Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, december 16, 2006

"The ride for the rubles"


Samen met Christ Hoedelmans (vorig jaar).

Vorig jaar reed ik voor het eerst de Amstel Gold Race. De 150km. Ik reed deze tocht met mijn collega Christ Hoedelmans. Het was een mooie en zware tocht. Toen al hadden we het erover dat Cargill eigenlijk ook als groep moest deelnemen. Bij Cargill hebben we al een voetbaltoernooi, dartstoernooi, ook tennis wordt als toernooi gespeeld. Christ Hoedelmans is hier mee aan deslag gegaan. Samen met Frans Hommel en Jeroen Merckens is er dan komend jaar georganiseerd:
"The ride for the rubles".


Het wordt een sponsortocht waarbij al het geld dat wordt opgehaald ten goede zal komen aan het kinderziekenhuis in Efremov, Rusland. Cargill zal het bedrag verdubbelen.
Er is gekozen voor dit ziekenhuis omdat Cargill in Efremov een zeer grote vestiging heeft. Veel van mijn collega's zijn werkzaam (geweest) in deze fabriek. O.a met de opstart. Verder zijn er Russische collega's in Bergen op Zoom geweest. Zie mijn verslag over bezoek Russische delegatie, weblog:26 juni 2006.

Free Counters
007counters.com
View My Stats