Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, april 27, 2007

Vlissingen approach:



Ook met de ondergaande zon is Vlissingen approach natuurlijk mooi! Paar keer per week kijk ik wel even op Zeegat.nl
Ik fietste in de jaren 1975 tot 1979 als "blik" van Pauwenburg aan de van Hogendorpweg naar de Boulevard. Hier ging ik naar school, en keek uren naar het zeegat.

Noteer maar vast in de agenda: In 2007 zal het Small Sail Festival Vlissingen (SSFV) worden georganiseerd tijdens het laatste weekend van augustus(23 t/m 27 Augustus):

Tijdens Small Sail zal het Zeeuws Maritiem Erfgoed centraal staan. Er zal natuurlijk ook aandacht worden geschonken aan de 400e geboortedag van Michiel Adriaans zoon de Ruyter. Daarom geeft ook ons Statenjacht "de Utrecht" acte de presence. Ze is het enige scheepstype van Nederland dat uit deze periode stamt.

Free Counters
007counters.com
View My Stats