Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, mei 11, 2007

Gaat U maar rustig slapen.......!



Wellink: ABN AMRO ijzersterke bank | DNB

Rekeninghouders van ABN Amro lopen bij een overname van de bank geen gevaar. Dat vindt de president van De Nederlandsche Bank, Nout Wellink.

(uit Blog): De nederlandsche bank bestaat uit hetzelfde soort geboefte als de top van de abnamro.
Ik denk niet dat de clienten van de abnamro daar iets aan hebben, personeel trouwens ook niet.
Als het mis gaat en de clienten zijn het haasje, is wellink opeens onvindbaar voor commentaar.

Personeel op straat.
Clienten aan de grond.
Wellink onvindbaar.
Aandeelhouders in hun nopjes.

Tijd om te vertrekken dus. Gaat U maar rustig slapen, weet U nog wel? De Rabo geeft een goede overstap service. Ik was toch al ontevreden over de ABNAmro-Bank. Mijn afspraak is gemaakt met de Rabobank.

Free Counters
007counters.com
View My Stats