Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, augustus 31, 2009

Zwemmen aan het strandje van Stalland.

Vandaag was het echt SUPER weer. Armando en ik zouden samen een eind gaan fietsen.
Toch werd het een middagje zwemmen in St. Annaland. Het was net hoogwater geweest.
"Even" zwemmen naar de overkant is niet gelukt. Er stond nog een gigantische stroming. Zwemmen naar de groene boei viel ook al niet mee! Alles uit de kast dus...!
Leuk middagje...!
Bier Bintang en Baron bier uit de koelbox, kretek sigaretje erbie.
Chillen over Koninklijke Shell en Cargill. (En de rest natuurlijk...; Samsung!).
Erna nog even naar Els, Cafe "de Hoop"...!

Biertje en chillen aan het mooie strandje van St. Annaland. MOOI..!
De "overkant" lijkt heel dichtbij...

Free Counters
007counters.com
View My Stats