Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, augustus 29, 2009

Vertrek van Bandara Juanda, Surabaya.

Ik ben al weer een week weg uit Surabaya. Kwam op dinsdag terug in Nederland.
Gelijk had ik de eerste regen. Woensdag weer aan het werk. Vrijdag solliciteren.
Druk en niet alles leuk natuurlijk. Vandaag ook weer de nacht.
Deze week veel overwerk. Zit dus gelijk weer in mijn ritme.
Vandaag maar weer eens een eindje fietsen en wat drinken met Armando.
Nog gezellig eerst samen eten op Juanda.
Op de foto met Angela en Laura, net voor mijn vertrek.
Sarto en ik, We Keep in Touch..!

Free Counters
007counters.com
View My Stats