Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, augustus 26, 2009

De circel is rond......

Tijdens mijn vakantie in Indonesia drink ik graag een biertje uit de Bir Bintang fabrieken. Smaakt goed. Heineken is eigenlijk de eigenaar van dit merk.
Mogelijk wordt er ook mout van Cargill in verwerkt (zoek ik nog uit).
Tijdens mijn klim naar de Mount Batur op Bali dronk ik weer eens een flesje.
(Walking Fridge Koud ;).
Op het label zag ik waar het bier gebrouwen werd.
Namelijk in Pacet, Mojosari (ook al op zo een 800 m hoogte), 60 km van Surabaya vandaan.
Tijdens mijn fietstocht over de bergpas van Malang, Batu (2000 m.) naar Pacet, en toen door naar Surabaya (120 km.), bracht ik er een bezoek aan de fabriek van Bir Bintang.
Werd ontvangen in de ontvangst ruimte, kreeg er een film en te zien en folders.
Na lang zeuren ook nog eens een T-shirt.
De circel is rond.... Hier op de Mount Batur 1900 meter hoog, 35 km noordelijk van Ubud, Bali, bestudeerde ik dus het labeltje van het flesje Bir Bintang.
Hier sta ik dus voor de bierbrouwerij Bir Bintang in Pacet, Mojosari.
De cirkel is rond..!

Free Counters
007counters.com
View My Stats