Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, september 15, 2009

Mooi Jaar...!

Lars Boom, 30 december 1985 ;)
CORDOBA - Lars Boom gaf in de vijftiende etappe van de Vuelta een prachtige demonstratie wielrennen. De jongeling van de Raboploeg loerde al een paar dagen op de goede ontsnapping, zo ook gisteren. Verschillende malen dook hij achter een groepje vroege vluchters aan en na zeventig kilometer was het eindelijk raak. Met twaalf man ging de Raborenner er vandoor en bleek al snel dat de groep weg zou blijven.
In de finale op de beklimming van Alto de San Jerónimo wilde Reynes alleen verder. Roels, Boom en Herrero volgden. Even later, op 23 kilometer van de streep, gaf Boom nog eens extra gas, waarmee hij het drietal in een zucht kwijt was. "Ik voelde me heel sterk. Dat was het moment om alleen door te gaan.”

Free Counters
007counters.com
View My Stats