Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, september 24, 2009

Only One year ago, The Cargill Eagle...!


Vijf entwintig jarig jubileum bij Cargill.
Wat kan er veel veranderen in een jaar...
Een jaar geleden vierde ik mijn 25 jarig Jubileum bij Cargill.
Met gezin, beste collega's en vrienden hadden we een etentje bij
"Non Plus Ultra".
Precies een jaar geleden dus.
Als cadeau kreeg ik de Cargill Eagle, 8 kg brons!
Natuurlijk hadden we van het omvallen van Lehman Brothers gehoort.
In de controlekamer worden dat soort zaken zeker besproken.

Ook bij Cargill in Bergen op Zoom is er sindsdien veel verandert.
21 April kregen we te horen dat we er zouden stoppen met het verwerken van maïs tot zetmeel. Niet leuk...
Veel collega's gaan nu naar een andere werkplek.
Gelukkig heeft nu bijna iedereen weer nieuw werk.
Er zijn zelfs nog mogelijkheden een nieuwe carrière te maken...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats