Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, september 16, 2009

Mooie Jaren, geen verloren jaren.....!

Roken in West, Oost of Centraal?

Bij Cargill werd een afscheid altijd gevierd met een borrel.
In al de voorgaande 27 jaar was een afscheid altijd een promotie!
In deze dagen gaan we van veel mensen afscheid nemen.
Zonder borrel, het betrefd namelijk een reorganisatie bij Cargill.
Niet leuk......
Toch krijgen de meeste collega's gelukkig weer een nieuwe baan.
Ook het outplacement gaat komende week aan de slag.

Ook Armando is bij Cargill weggegaan.
Een borrel heeft hij nog niet gehad.
Binnen 1,5 jaar draaide hij alle afdelingen.
VAPRO diploma haalde je in korte tijd.
Nu heb je een mooie baan bij de Koninklijke Shell.
Na drie jaar Cargill een New High next level...! Jij wel ;)
Twee juli, middagdienst, was onze laatste werkdag samen bij Cargill.
We rookten nog een laatste sigaretje in rookhok Centraal....
Ik ging de dag erna naar Indonesia, jij moest nog een maand.
Morgen hebben we voor Armando zijn afscheidsborrel.

Biertje drinken dus....

Free Counters
007counters.com
View My Stats