Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, september 23, 2009

Hopelijk is de Bodem droog...?

Armando en ik fietsen vandaag het rondje Schouwen Duiveland.
Het fiets seizoen is nu bijna voorbij voor op de racefiets.
Gelukkig hebben we ook nog de mountainbike's de Sirocco en de Trek.
Ik koop binnenkort ook nog een Hybride fiets.
Vandaag fietsen Armando en ik nog een lange tocht over het eiland Schouwen-Duiveland.
We starten in Middelharnis.
Daar zullen we ook wel eindigen voor het orgineel programma...;)
Hopelijk is het droog en kunnen we nog een terraje pakken!

Free Counters
007counters.com
View My Stats