Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, november 10, 2009

Druk, druk, druk ik ook al ;)

Vandaag weer een schaatsles op de ijsbaan van Breda. Ik krijg les van de bekende schaatstser Marja Klein
Deze ochtend al weer vroeg op pad. Liliane Schoone van de FNV was aan het folderen bij Sabic. Voor AOW en Pensioen, "demonstreer mee op 21 november op de Coolsingel". Daar wilde ik bij zijn vanaf 7.30hr.
Om 10.00hr moest ik al weer in Breda op de ijsbaan zijn. Daar heb ik mijn schaatstraining. Dit weekend reed Bart van Wanrooy er nog een nieuw record.
Hierna een Cargill OR vergadering om 13.30hr. Even rust nemen vanaf 17.30hr en toen om 19.00hr weer met Eddy naar mijn sportclub in
St. Willebrord.
Gelukkig kon ik om 23.00hr weer naar mijn werk...;)

Free Counters
007counters.com
View My Stats