Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, oktober 29, 2009

We gaan naar Moskou.

Veertig jaar vrienden, Gerard en Ik.
We hebben het er al jaren over.
We gaan naar Moskou.
In de jaren '80 hadden Gerard en ik een eigen politieke partij in Huijbergen.
De Huijbergse Tegen Partij.

We waren zeker heel links, maar ook een beetje rechts.
Gerard en Ik.
We hadden tot 1997 nog een eigen gemeenteraad hier in Huijbergen.
Gerard en Ik dus: de Huijbergse Tegen Partij. Daar hebben ze het nu nog steeds over...Hier in Huijbergen!!!! We hadden (en nu nog steeds) een goede band met Vic Huijgens van het ABZ (Algemeen Belang Zuidwesthoek). De PvdA deed toen nog niet mee. Nu Alle Kernen Troef, HaHa...!

Helaas kwam er toen een einde aan onze politieke carrière.
Gerard en ik kennen elkaar al vanaf 1970.
We gingen samen naar de MAVO en later naar de Zeevaartschool.
Nu dus samen naar Moskou. Net heb ik onze reis geboekt.
Even daar de boel recht zetten ;) IK ook al...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats