Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, oktober 25, 2009

Cargill Veldtoertocht 2009.

Vandaag reden we dus de Cargill veldtoertocht in Sas van Gent.
Ik haalde Nicolas Wyss 's morgens al om 7.15 hr. op in Bergen op Zoom. We reden naar Sas van Gent via de Westerscheldetunnel.
Tunnels heb je niet alleen in Zwitserland, Nicolas...!
De start was bij de voetbalkantine van de Cornboys. We reden een tocht van 53 km. Mooie omgeving en heel mooi weer.
Na een 350 meter reed Nicolas tegen een obstakel aan en kwam behoorlijk ten val. Kleren kapot, schaafwonden aan de arm en zijn dijbeen. Gelukkig had hij zijn helm op.
Nicolas reed wel de zware tocht helemaal uit.
Het werd toch nog een hele leuke dag..!!
We gingen nog even naar Vlissingen (Hogere Zeevaartschool, Panta Rhei) en Bergen op Zoom (Bourgondier en Kapsalon) voor het recreatieve programma.
Morgen meer...Er waren maar twee Wheat operators uit Bergen op Zoom, Nicolas en ik.
De groep ETD was bijna geheel compleet.
Op deze plaats kwam Nicolas lelijk ten val...!
Na afloop dronken we een paar biertjes, Jupiler van het Vat, in de voetbalkantine van de Cornboys (ze wonnen vandaag met 2-0). Daarna douchen en klaar voor het vervolg programma.

Free Counters
007counters.com
View My Stats