Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, oktober 17, 2009

Bunkers in de achter tuin.

Deze bunkers zijn begin 1980 gebouwd. Ze waren bedoeld voor de Kruisraketten die geplaatst zouden worden op Vliegbasis Woensdrecht. Later kwamen ze dus toch niet. Ze staan op nog geen kilometer van mijn huis. Nu worden de bunkers gebruikt als Strategisch Verbindingsinlichtingen Centrum (SVIC). Het Strategisch Verbindingsinlichtingen Centrum (SVIC) analyseert onder meer alle internationale telefoonverkeer, dat via de commerciƫle Intelsat-satellieten loopt. De taken van het centrum zijn onder meer interceptie en traffic-analyse (waaronder signaalanalyse). Dit gebeurt door middel van afluisteren en decoderen. De eindresultaten worden gepresenteerd in crypto- en verkeersanalyses. De traffic analyse is het civiele deel, bestaande uit bijvoorbeeld de diplomatieke netten. De signaalanalyse vertegenwoordigt het militaire deel.

Nieuwe vliegveld landingslichten.
Geheime radar of stoorzenders...!

Volgende week meer.

Free Counters
007counters.com
View My Stats