Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, september 29, 2009

Cargill foto uit de niet zo oude doos. 2008.

Vandaag verwerkt dus de maïsfabriek de laatste maïs tot zetmeel.
Dertig jaar maïsverwerking Cargill Bergen op Zoom wordt afgesloten.
Ik werkte er vanaf 1983. Eerst in de B-ploeg.
Door de vijf ploegendienst kwam er een vijfde ploeg:
Vanaf de oprichting zit ik al in de E-ploeg (1984).
In 1986 werd ik in Allround Operator.
Vanaf toen werkte ik er in de maïs en tarwe fabriek.
In de tarwe fabriek blijf ik aan de slag.
Ik blijf in de E-ploeg.
Hier een foto uit de niet zo oude doos.
Op de foto mijn E-ploeg maïsfabriek collega's uit 2008.
Hierna kwamen Patrick Baron en Sylvester Kaufman in onze ploeg.

Dit schreef ik op 2 april 2008:
Dit jaar (en ook vorig jaar) hebben we ook in de ploegen te maken met veel veranderingen. Niet altijd leuke veranderingen. Kaas of schuifKaas? Deze groepsfoto hebben we. Ben benieuwd hoe deze foto eruit zal zien over twee jaar.......!
De toekomst is altijd anders dan het verleden. Maar in het verleden zie je wel de toekomst. Veranderingen zijn er altijd, maar worden ze wel gezien? Een voorraad Kaas verdwijnd niet zomaar. Uit: "Wie heeft mijn kaas gepikt". Het is een leerzaam boekje.

Ron Loderus, Edwin Heijnen, IK, Jan van Ijsseldijk.

Free Counters
007counters.com
View My Stats