Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, september 27, 2009

De laatste mais komt (niet) uit de maissilo...!

Operator on the Job.
We gaan bij Cargill Bergen op Zoom stoppen met de verwerking van maïs tot zetmeel. Maandag was ik ivm verschoven uren aan het werk toen de laatste maïs vanuit de boot de maïssilo werd ingezogen. Afgelopen nacht had ik een overwerk nachtdienst en werd de laatste maïs de silo uitgetrokken.
Dit ging niet zonder problemen.
Tijdens werkzaamheden werd deze foto van mij getrokken.
Ik sta hier onder de maissilo met een inhoud van meer dan 3000 ton mais. Helaas hebben we deze capaciteit niet meer nodig.
Last Kernel to the steeping house...!

Free Counters
007counters.com
View My Stats