Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, september 25, 2009

Cargill foto's uit de oude doos. 1984.

Afscheid van Rien de Nooijer.

Deze week maar eens wat foto's uit de oude doos.
Komende dagen stopt Cargill Bergen op Zoom met het verwerken van mais tot zetmeel.
Tijd dus om eens in mijn foto archief te duiken.
Een kijkje dus in 30 jaar mais verwerking bij Cargill.


Ook ik werk er dus al meer dan 25 jaar. Ben er begonnen in de maisfabriek. We hadden er toen alleen een mais fabriek en een een raffinaderij. Later kwam er de zetmeeldrogerij bij. Ook de afvalwaterzuivering. Er werd een tarwe fabriek gebouwd en ook nog een bloemmolen.
Mijn eerste foto op de Company! 1984.

Morgen meer...

Free Counters
007counters.com
View My Stats