Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, oktober 30, 2009

Don't Stop the Music.

Dansschool TDC Hoogerheideis bezig om de laatste scherpe kantjes van haar nieuwe dansshow weg te schaven. Op 29, 30 en 31 oktober geeft de Hoogerheidese dansschool voorstellingen in stadsschouwburg De Maagd in Bergen op Zoom.
De nieuwe show heet Don't stop the music en dat slaat op de drie uur durende dansshow waarbij het publiek getrakteerd wordt op allerlei moderne dansstijlen. "Verwacht van ons geen klassiek ballet", zegt Sharon van de Zande van TDC. "De dansacts variƫren van ruig tot romantisch. Het is geen voorstelling van alleen maar jonge meiden, maar een show die gebracht wordt door dansers variƫrend in de leeftijd van 5 tot 65 jaar verdeeld over 25 verschillende dansacts."
Laura deed mee met A chair for the womaniser en Angela had haar optreden met Defeated with the Hula Hoop. Op vrijdag hebben we de show kunnen bekijken.
Het was een MOOI optreden.

Free Counters
007counters.com
View My Stats