Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, september 05, 2012

Vakman Nieuwe Stijl.

De moderne vakman of -vrouw ziet zijn of haar vak en taken voortdurend veranderen. Bijvoorbeeld door de introductie van nieuwe (IT-)technieken. Daarmee veranderen ook de eisen die aan vakmanschap worden gesteld. De vakman moet op deze veranderingen anticiperen om van waarde te blijven voor werkgever, klant én arbeidsmarkt. Hoe dat zou kunnen, is nog niet duidelijk.
TNO, FNV Formaat en P3Transfer ontwikkelen samen een aanpak.
De Vakman Nieuwe Stijl is in staat om continu en zelfstandig te werken aan het eigen vakmanschap. Daarbij speelt hij/zij in op veranderende eisen rond werk en vakmanschap.

Via de Ondernemingsraad van Cargill ben ik bij dit project betrokken.
Vandaag gingen we met dit project Vakman Nieuwe Stijl naar fase 2 bij TNO in Soesterberg.
Mooi om aan zo een groot project mee te kunnen werken.

Free Counters
007counters.com
View My Stats