Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, mei 29, 2006

Aardbeving in Yogyakarta.



Het waterpaleis van de Sultan
Het geboorte huis van mijn vader

Jalan Malioboro
Voor fort Vredeburg
Kantor Post













Vorig jaar waren we nog op vakantie in Yogyakarta. We hadden een familie reunie met mijn zus, Dick en Ruben en Jaimie. We kwamen elkaar tegen op de Borobudur. Nu is er dan die verwoestende aardbeving. De groepsfoto is genomen voor Fort Vredenburg. Verder zie je op de fotoos, het Kantor Post en Jalan Malioboro.
The Jakarta Post
Geld storten kun je op Giro 555: Giro 555

Free Counters
007counters.com
View My Stats