Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, juni 30, 2006

tourdeeastjava

Tour de East Java start 5 juli:


Pak Harry. My friend Harry organized Tour de East Java.

Last stage (last Year) in Surabaya. Samai wins!!

Dit weekend gaat de Tour de France van start. De Tour komt ook naar Nederland, Valkenburg. Op 5 juli start: Tour de East Java. Een prachtige race, in een nog mooiere omgeving.
Volgend jaar ben ik weer van de partij.

Tour de East Java is a safe Race!

Free Counters
007counters.com
View My Stats