Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, oktober 04, 2006

Maastrichtse Euro-zesdaagse.

Jammer dat ik er niet naar toe kon (ivm operatie aan mijn Achillespees). Ik ga graag kijken naar de wielerzesdaagse. Ook in Indonesia, Malang bracht ik een bezoek aan de wielerbaan. Deze wielerbaan zou wel wat vaker gebruikt kunnen worden. Sponsors gezocht, iets voor de RABO bank?
De vaste koppelgenoot van Danny Stam kreeg deze zomer een zwaar ongeluk in Huijbergen en reed daarom niet mee in deze laatste zesdaagse in Maastricht.
De wielerbaan in Malang, Indonesia. Velodome Malang.

Eind deze maand had hĂșn seizoen moeten beginnen, maar het succesvolle koppel Danny Stam en Robbert Slippens zal in de eerste helft van deze winter ontbreken op de internationale zesdaagsen. Een zeer ernstige val van Slippens, enkele weken geleden in Huijbergen, gooide roet in het eten.

(Hier het verslag van dit ongeval in Huijbergen)
MERKSEM - Robert Slippens (31) is voor maanden uitgeschakeld. De baanrenner brak in Huijbergen bij een zware val in de Vlaamse wegwedstrijd Schaal-Sels alle tien de ribben en het sleutelbeen aan zijn linker zijde. Ook kreeg hij een klaplong door de klap op een paaltje.
Sommige ribben zijn op twee plaatsen gebroken en ook het sleutelbeen heeft verscheidene breuken. Slippens ligt op de intensive care van het ziekenhuis van Brasschaat.
Slippens is de vaste koppelgenoot van Danny Stam. Samen braken ze vorige winter definitief door met zeges in Rotterdam, Bremen, Berlijn en Kopenhagen. Mogelijk vervangt ploeggenoot Peter Schep hem voorlopig in de zesdaagsen. Schep is volgens ploegleider John den Braber 'ondertussen van hetzelfde niveau'.

Zwitsers Risi en Marvulli winnen Maastricht!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats