Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, januari 23, 2007

Kerstbomen ophalen in Huijbergen.

Ophalen van de kerstbomen met de handgemaakte bolderkar door mijn collega: Jan Veerhoek.
Angela, Anouk van Vliet en Carmen van Aert.
Een bioscoopbon en een zak snoep.

Angela, Anouk en Carmen hebben op Driekoningen kerstbomen opgehaald in Huijbergen. Het was roen zeer slecht weer. Ze reden door heel het dorp met twee bolderkarren. Ze haalden 73 kerstbomen op. Afgelopen week konden ze de beloning ophalen op het gemeentehuis. Ze kregen een bioscoopbon.
De verdeling van de prijzen zou eens tegen het licht moeten worden gehouden. Het gaat zo niet eerlijk! Er zijn namelijk grote en kleine gemeenten in Woensdrecht.

Free Counters
007counters.com
View My Stats