Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, januari 14, 2007

Ride for Rubles:

The Ride for Rubles gaat dit jaar van start.

We rijden met Cargill de Amstel Gold Race voor toerrijders. We starten met 66 deelnemers op 21 april. De deelnemers zoeken sponsor geld. Het goede doel is het kinderziekenhuis in Efremov in Rusland. Vandaar the Rubles. We willen geld inzamelen om de zalen van het kinderziekenhuis in Efremov op te knappen.
Wat we inzamelen zal Cargill verdubbelen! Afgelopen jaar heb ik al wat km getraind. Ongeveer van Huijbergen naar Surabaya, Indonesia. 12000km!

Free Counters
007counters.com
View My Stats