Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, januari 23, 2007

Leerlingen bij Cargill:

Leerlingen nemen kijkje bij bedrijven
Van onze verslaggever
Dinsdag 23 januari 2007 - BERGEN OP ZOOM – Ruim 340 vmbo-leerlingen in West-Brabant en Zeeland nemen deze week een kijkje bij bedrijven in de procesindustrie.Het is inmiddels voor de derde keer dat Stichting Platform Procestechniek Zeeland-West-Brabant (PZW) de Week van de Procestechniek houdt. De week begint vandaag en duurt tot en met donderdag. Leerlingen van onder meer het Markiezaat College in Bergen op Zoom en het ROC Zeeland in Vlissingen bezoeken tal van bedrijven. Onder meer Nuplex Resins, Cargill en General Electric Plastics in Bergen op Zoom, Basell in Moerdijk en Perfetti van Melle in Breda doen mee. Doel van de week is om het imago van de industrie te verbeteren in de hoop zo meer leerlingen voor een baan in deze bedrijfstak te interesseren. In de PZW werken zeventien bedrijven in de procestechniek en vier onderwijsinstellingen samen. De stichting werd in 2003 opgericht, onder meer met als doel om opleidingen beter af te stemmen op de productieprocessen

Free Counters
007counters.com
View My Stats