Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, mei 14, 2007

Shooter.

Kindertjes vrij, even naar de film in Metropolis in Antwerpen. De kinderen gaan met Susie naar "Blades of Glory". Ik ga liever naar iets anders. Voor mij dus Shooter met Mark Wahlberg, mijn favoriete acteur.

Shooter.

Yesterday was about honor. Today is about justice.

Mark Wahlberg. Met zijn Remington 700 Police.

Een schutter in ballingschap komt in actie als hij ontdekt dat er een plan bestaat om de president te vermoorden. Als hij uiteindelijk zelf beschuldigd wordt van de moordaanslag, moet hij vluchten en de verantwoordelijke opsporen.

De film is gebaseerd op Point of Impact de eerste roman van Stephen Hunter en heeft met zijn plot-twists, veel weg van een Robert Ludlum thriller, met dat verschil dat hier het patriottisme van het scherm zal druipen en het NRA blij zullen zijn met de promotie voor de Remington 700. Geen redneck deze keer, maar wel een held uit het zuiden. Dat gebeurt ook niet zo vaak.

Bijzonderheden: Gebaseerd op het boek 'Point of Impact' van Stephen Hunter.
Mark Wahlberg, Kate Mara, Rhona Mitra, Michael Pena, Danny Glover, Elias Koteas, Tate Donovan.

Een mooie film, ik kan niet anders zeggen. Hier zie je hoe onbetrouwbaar de regering is. maar dat wisten we al...

Free Counters
007counters.com
View My Stats