Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, augustus 25, 2007

Fietsvrienden, Indonesia.

Hier samen met fietsenmaker Agus, Malang.

Ook mijn fiets, Trek 940, was aan groot onderhoud toe. Al 11 jaar oud. Een heel nieuw versnelling systeem moest er komen. Dit werd door Agus zeer snel en vakkundig gerepareerd.

Bambang.

Mijn fietsvriend Bambang woont in Malang. Hij werkt net als ik in de proces industie.
Hij werkt op een rietsuikerfabriek.
Bij Cargill in Bergen op Zoom verwerken we Tarwe en Mais.
Fietsen doen ze bij hem op de fabriek ook erg graag. Ook daar gaan ze samen tochten maken.
Op de foto sta ik voor zijn fabriek in Malang. Kebon Agung. Meer dan 100 jaar oud.
Ik heb met Bambang de berg Mt. Batu beklommen. Een zeer mooie tocht.

Free Counters
007counters.com
View My Stats