Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, augustus 24, 2007

Tour de East Java.

Hier sta ik samen met de Executive Director Harry Enterprise.

Zijn volledige naam is: Sastra Harrijanto Tjondrokusumo.


He was very surprised and proud that the competition is followed by 14 foreign teams and 7 local teams.

His words: Have a fair race and enjoy the land and culture of East Java for all participants.

Tour de east Java, ik heb er van genoten. Sporten in de mooie omgeving van Oost Java. Top sport.

Hier reed ook Pieter van Braekeveldt mee. Hij reed voor Greenfield Fresh Milk.

Helaas moest hij de op een na laatste etappe opgeven.

Hier is Pieter van Braekeveldt uit Belgie.

Daryoesh.

Verder heb ik er weer een Iraanse wielervriend aan overgehouden. Daryoesh. Hij is helaas ernstig gevallen tijdens de eerste etappe. Tijdens de wedstrijden ben ik veel met hem opgetrokken.

Job well done!

Free Counters
007counters.com
View My Stats