Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

woensdag, augustus 08, 2007

Onderweg naar huis:

Vanmiddag zijn we vertrokken naar Nederland. Vanuit Surabaya, eerst naar Singapore.
Met Singapore Airlines, a great way to fly!
Daar zijn we nu dus. Hier kun je op het vliegveld overal gratis internetten.
Dus even webloggen maar.
Angela en Laura zitten op Spele.nl. spelletjes te doen.
Susie wordt gemasseerd.
Over 1,5 uur gaan we door naar Nederland. We worden opgehaald door taxi Essen Travel.
Die ons verder naar Huijbergen brengt. Plaatselijke tijd donderdag7.10hr. komen we op Schiphol aan. Om 10.30 hopelijk thuis.

We hebben een fantastische reis gehad!!!!!

Vrijdag weer gaan werken........Cargill.

Free Counters
007counters.com
View My Stats