Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juni 23, 2007

Werkt het nog?

Gisteren naar de stad geweest. Lekker gegeten. 's Morgens een eind gefietst, 50km.. Door de stad, en overgevaren met een bootje. Morgen ochtend heb ik een georganiseerde fietstocht van 30km. Hier zullen wel meer dan 1000 fietsers aan deelnemen. Er is ook een loterij aan verbonden. Er zijn motorfietsen, en gewone fietsen te winnen. Ben dus benieuwd! Wel vroeg opstaan. Om 4.45 op, en om 5.00hr vertrek ik al naar de stad om mijn vriend Anton op te halen. We rijden de tocht samen. Angela en Laura en Susie staan te supporteren onderweg. We komen vlak langs ons huis!!!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats