Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juni 02, 2007

Coca Cola en Cargill, Stevia plant:

Coca Cola en Cargill zetten zinnen op nieuwe calorievrije zoetstof.
BRUSSEL - Coca Cola kiest mogelijk in de toekomst voor een nieuwe natuurlijke zoetstof voor zijn suikervrije producten. Samen met de agro-multinational Cargill onderzoekt het bedrijf de mogelijkheden van deze zoetstof zonder calorieën, die afkomstig is van de stevia-plant.

Free Counters
007counters.com
View My Stats