Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, mei 18, 2007

Lentefeesten in Hoogerheide, Angela op de voorpagina van BndeStem..

Angela op het podium.

Op de lentefeesten moesten Angela, Savanna, Manon en Kelly de dansen verzorgen bij modehuis van de Ven.
De dans was Candyman van Christina Aguilera. Ze showden ook gelijk de laatste kindermode. Het is een dansgroep van TDC. Lara is hun leidster. Het was een erg leuke middag. Op vrijdag dus op de voorpagina van Bnde Stem!!

Free Counters
007counters.com
View My Stats