Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, mei 24, 2007

Cargill Focus

Vandaag stond er een leuk stukje in de Cargill Focus. Het ging over het afscheid van fijne collega's. 22 December 2006.
Cargill Focus is het personeelsblad Cargill Bergen op Zoom en Sas van Gent.



Klik op het stukje hier voor de vergroting, stukje is dan te lezen.

Vooraf hadden we een gezellige maaltijd samen. Hier aan de chinees in ons gezellige keukentje.
Hier op de foto, Marco Snoeijers, Armando Lindhoud, Thomas van Daalen, Henk Driessen, Mark Kleemans, Louis Baseler (foto Marco van Weele).


KLIK HIER OOK MAAR EENS!

Free Counters
007counters.com
View My Stats