Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, mei 18, 2007

Fietsvrienden:

Thomas van Dalen, Mark Borgen en Louis Baseler.

Vandaag was het dus zover. We hebben het er al lang over gehad. Het fietsen. We trainen ieder op onze eigen manier. De een veel, de ander met volledige bepakking, en ook in de sportschool.
Vandaag konden we eindelijk dus eens samen een tochtje rijden. Mark had net de nacht achter de rug. Ik kwam net uit de ochtend. Thomas was in top conditie, hij was vrij!
We vertrokken op het Cargill terrein.
We reden een tocht van meer dan 60km. Het was een tocht door de bossen en de Kalmthoutse Heide. Ook reden we langs de Schelde en de Bergse Plaat. Ook kwamen we langs de Zoom over het nieuwe mooie fietspad. We reden langs het college in Essen-Hoek, en kwamen door de Jamwijk in Huijbergen.
Kortom een mooie tocht, met mooi weer. We hebben twee tussenstops gemaakt voor de vochtbalans. Een stop in Huijbergen bij cafe "de Kroon" en een stop bij "het Strandhuis" in Bergen op Zoom. En ja de Jupiler smaakte weer prima.
In september is de volgende tocht. Dan rijden we een tocht rondom Goes.

Proost! Bottum's UP!

Free Counters
007counters.com
View My Stats