Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, mei 27, 2007

Zon gaat onder:

Zon onder, hier met op de voorgrond General Elektric, onlangs overgenomen door: Sabic..

In de ploegendienst werk je dag en nacht. Zo zie je in de ochtenddienst mooi de zon opkomen zonopkomst. In de middag kun je de zon dan weer op mooi onder zien gaan.
Als het even rustig is in het mooie fabriekje!

Sabic (Saudi Basic Industries Corporation) werd bij koninklijk besluit in 1976 opgericht om meerwaarde te slaan - in de vorm van chemische producten - uit de rijkdom aan ruwe olie. Een prins, Zijne Koninklijke Hoogheid Saud bin Abdullah bin Thenayan Al-Saud, staat aan het hoofd. Zijn uitvoerende rechterhand in Ryad, Mohammed al-Mady, is tevens president-commissaris in Sittard.

Free Counters
007counters.com
View My Stats