Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juni 09, 2007

Dangdut:

In Indonesia is de Dangdut muziek heel populair. Grootste moslim land van de wereld!! Tijdens mijn vakantie's kom ik ook veel met deze muziek in contact. Het is een meeslepende muziek. Ik hou er wel van. Kijk maar eens op dit filmpje. Zo maken ze muziek met twee. Zo wordt het gespeeld op straat, en in de dorpen, en worden er hele stadions gevuld tijden optredens van bekende Dangdut artiesten Mooi!!
Dangdut filmpje
Meer filmpjes van Dilla Meakin

campursari edan (gaya ongkang-ongkang):

MUST SEE!
Hier gaan ze helemaal uit hun dak! Let op de politie op het podium.
Op het eind wordt er geld uitgedeeld aan de armen uit de wijk!
Muziek van het gewone volk.

Free Counters
007counters.com
View My Stats