Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

vrijdag, juli 06, 2007

Even een Update:

Vandaag bij Speedy gratis internet, dus even wat bij schrijven. Morgen naar een trouwfeest van onze vriendin Nuning in Malang. Deze week is de Tour de East Java van start gegaan. Ik heb de eerste etappe in Mojokerto geheel bij kunnen wonen. Mooi hoor, hoe het wielrennen hier zo in opkomst is.
Pieter van Braekeveld die rijdt voor Greenfield Milk aan kunnen moedigen.
Volgende week gaan we voor tien dagen naar Bali op het programma.
Ik heb al heel wat km gereden op de Mountainbike. De 1000km staan al op de teller. Op 29 Juli doe ik de beklimming van de Mt. Batu. Een mooie klim die ik ga rijden met wieler vrienden van de rietsuiker fabriek Kebon Agung.
Deze rietsuiker fabriek heb ik vorige vakantie bezocht.
De modderstroom van Porong wordt hier een steeds groter probleem. Al heel veel dagen is er helemaal geen verkeer mogelijk tussen Malang en Surabaya. De modder komt al tot de rand van het bassin, zo groot als de gemeente Woensdrecht. Het bassin heeft de hoogte van 18 meter. de dijken staan op instorten! Later meer.

Free Counters
007counters.com
View My Stats