Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, juli 21, 2007

Groeten uit Bali.


Zo de vakantie op Bali zit er bijna weer op. Vanmiddag gaan we met Garuda naar Surabaya vliegen.
Nu nog even op het strand de mail lezen. Mooi uitzicht hier, over de oceaan. Onder de palmen. Ik zit met een PC op het strand van Sanur. Sanur Beach Cafe. We hebben vijf heerlijke dagen gehad in Ubud. Daar waren mijn vader en moeder ook. Verder alle zussen met zwagers en kinderen. Verder mijn broer Ronald met Manja. We waren allemaal samen in Ubud i.v.m. het vijftig jarig huwelijk van mijn ouders. Ik post er nog wel een foto van.
In Ubud kun je ook mooie fiets tochten maken. Ik heb er voor de derde keer de Mt. Batur op gefietst. (De eerste keer in 1991!). Een behoorlijke klim!
Het is lekker druk in Ubud. Veel toeristen. We hebben nu al voor de zevende keer!! onze huisjes geboekt bij:
Sania's House Bungalows.
Bapak en Ibu Sania,met zijn vier mooie dochters, en aardige personeel, en Oma niet te vergeten. Oma is heel de dag in de weer met het brengen van offers aan de goden.
Hier hebben we het altijd goed naar ons zin. Midden in Ubud, vlak bij de markt. Huisjes in alle prijsklassen zijn mogelijk. Nu ook bijna allemaal met AC. (Eigenlijk niet nodig omdat Ubud vrij hoog op de berg ligt).
Verder de omgeving van Ubud is er ook erg mooi. Na vijf minuten fietsen, rij je al door de rijstvelden. Verder kunst en cultuur, dansen.
En lekker eten: Dirty Duck en Lotus Restaurant, en Murni's bij de brug.
Zo nu dus vier dagen Sanur achter de rug.
Hier hebben we altijd het hotel Puri Kelapa, in Jl. Segare. Vlak bij het strand. Hier komen we ook al vele jaren.

Free Counters
007counters.com
View My Stats