Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juli 08, 2007

Tour de East Java:



Vandaag is Tour de East Java weer afgelopen. Er waren twee zware berg etappes,en drie vlakke ritten.
Vandaag dus de laatste dag in Surabaya. Een criterium over 64 km. De wedstrijd, de gele trui is gewonnen door Bjorn Glassner van Greenfield milk.
Voor dit team rijdt ook Pieter van Braeckeveld. Hij is helaas gisteren ziek uitgevallen. De omstandigheden in Indonesia zijn heel zwaar. Veel vocht verlies, erg laag vocht% en hoge temp. Verder staat er een behoorlijke wind, en de klimmen zijn erg stijl. Op sommige stukken moest men zelfs even van de fiets!
Op de foto sta ik met Bjorn Glassner, winnaar van de rode en gele trui.
Complimenten aan vriend, pak Harryanto van Harry SweetNice Food Industry, die deze wedstrijd mogelijk maakt. Harry Enterprice.

Free Counters
007counters.com
View My Stats