Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, juli 22, 2007

Mt Batur beklommen op Bali.



Op Bali heb ik ook dit jaar weer de berg Mt. Batur omhoog gefietst. Je komt dan op een hoogte van ongeveer 1500 meter. Ik heb deze klim nu al drie keer gedaan. De eerste keer in 1991. Het gaat me gelukkig nog steeds goed af.
Na de klim heb je een prachtige afdaling. Even snelheid maken dan!
We zijn nu dus weer in Surabaya. We vlogen vlak langs de berg Mt. Bromo en vlogen ook over de Lumpur Panas in Porong, Sidoarjo. Ik heb dus nu ook een luchtfoto van deze grote ramp.
De bevolking komt nu ook steeds meer in het verzet. De akties worden grimmiger. Er worden bijvoorbeeld al veel speren gemaakt van bamboe. Ook is er al een schietpartij geweest bij de woning van de gouverneur.

Free Counters
007counters.com
View My Stats