Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, augustus 26, 2007

Kermis in Huijbergen, 2007.

Het kermis weekend in Huijbergen was weer een sukses. Prachtig weer op de wielerwedstrijd op vrijdag. Zeer veel wielrenners die aan de wedstrijd mee deden. Een compliment aan o.a. Lars van Beek.
Volgend jaar wil ik er ook aan meedoen.

Zaterdag was het rommelmarkt voor de kinderen. Veel rommel kunnen verkopen. Helaas ook weer veel nieuwe rommel weer mee terug naar huis...

In de Heart Breaker
Rommelmarkt.

Zondag was het kermis en abseilen vanaf de kerktoren. Ook Angela en Carmen en Anouk deden hier aan mee. Ook ik moest mee!
Leuk. Organisatie door VOED uit Hoogerheide.

Angela aan het abseilen.
Ook ik moest er aan geloven!

Spektakelstuk op zondagmiddag was het abseilen van de kerktoren waarbij een vijftigtal, hoofdzakelijk kinderen, de afdaling met een touw van de kerktoren maakten. De organiserende stichting HCE was dik tevreden en kreeg geen enkele wanklank te horen. "Alle activiteiten verliepen zoals we dat gehoopt hadden", vertelde HCE voorzitter Rik Harren gistermiddag.

Free Counters
007counters.com
View My Stats