Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, november 08, 2008

Bodem droog. 13.15 bridge....! Fietsen dus.......

Deze week reed ik met goede vriend en collega Armando weer een lange tocht. We moeten wel in conditie blijven. Volgend jaar juni gaan we weer naar Alpe d´Huez. Het was prachtig weer. Bodem droog...!

Thumbs Up op de Oesterdam.

Armando op de Kreekrak-brug. Mooi Klimmetje.....!
Echt een mooie dag, hier de Oosterschelde.

We reden de drie bruggen tocht. Thoolse brug, Brug Vosmeer, Kreekrak brug. Ook de Oesterdam namen we mee. We reden samen meer dan 200km. Dik in de 29km/ hr.
We hadden wel een korte pauze bij de Bourgondier in Bergen op Zoom. Hier kwamen we onze collega Dennis de Blaay tegen. Ook op stap.
Hierna weer verder. Bij Mattenburg kwamen we weer een collega tegen: Jan Veerhoek. Hij reed een tocht van dik 90km. Full Speed reden we elkaar tegemoet.
Onze tochten eindigen altijd bij Els in Stalland. Bij Els, cafe de Hoop.
Altijd gezellig daar. We zaten er zelfs nog een tijdje op het terras (in november!).
Mooi........!

Na de Superbock in Porto, hier weer Bockbier (en Liptonice).

Cafe de Hoop, Stalland. Bij Els. Mooi.......!

Free Counters
007counters.com
View My Stats