Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

dinsdag, oktober 28, 2008

Dag twee, sightseeing tour in Porto. Mooi.

Armando met ROZE camera.
Photo Shoot aan de Douro in Porto.
Photo is gelukt, met de rose camera!
Armando, vriend en collega, voor de "nieuwe brug" in Porto. De ArrĂ¡bida bridge is het!
Thomas in de lounge bar.
We namen afscheid van Mr. Rien. Satisfied Operator. Succes in de B-ploeg.

De tweede dag in Porto waren we alweer vroeg op pad. We gingen na een ontbijtje met de rode lijn, op sightseeing. Ook hebben we veel gewandeld. Eigenlijk de hele boulevard hebben we gelopen. We dronken een lekkere SuperBock in de loungebar op de rivier.
Hierna kwamen we weer in Ribeira, waar we ook weer de terrasjes konden pakken.
Prachtig weer. Lekker biertje erbij....! Mooi....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats