Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zaterdag, oktober 25, 2008

Reisje Porto. E-ploeg Cargill.

Met de E-ploeg Cargill gingen we met Ryanair naar Oporto in Portugal.
Het werd een onvergetelijke reis.
Veel gelachen, een hoop onzin. Biertje erbij.
Toch hadden we het ook over veiligheid, collegialiteit, vriendschap, en werken in een groep.
We zaten op het goede spoor. En hadden alles op de rails....!
Een groot deel van deze reis werd betaald uit het ploegenbudget, door Cargill dus.
We namen op een mooie manier afscheid van Rien Meeuwisse, Ron Kouveld en Mark Kleemans.
Ze werken allemaal nog steeds binnen Cargill. Ze hebben alleen onze ploeg Moeten verlaten. Waar kun mooier afscheid nemen?
De Ribeira (Rivieroever) is de oude wijk van de Portugese stad Porto aan de rivier de Douro. Op het terras met een temperatuur van meer dan 22 graden? Mooi.....!

Morgen de foto's van dit afscheid.

Plaza de Ribeira. Hier gaan we zeker wat drinken. Dit scheef ik een paar weken geleden. Nu waren we er dus.!

mission accomplished. Mooi.!

mission accomplished, Info reisje naar Porto

Free Counters
007counters.com
View My Stats