Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

maandag, oktober 13, 2008

Laatste serie foto's: "25 jaar werken bij Cargill".

Vandaag een MD overwerken in de A-ploeg. Net thuis. Ik werkte er met Henk, fijne collega. Hij was er ook bij tijdens het etentje bij "Non Plus Ultra". Henk had toen zijn camera bij en maakte er ook mooie foto's.
Je werkt maar een keer 25 jaar bij Cargill,
vandaar ook deze foto's nog op mijn weblog. (Henk bedankt!).

25 Jaar Cargill foto's kijken. Susie, Thomas , Saskia, Armando en Bonita.
Een mooie verjaarskalender met al mijn "fijne collega's" erop....!!! MOOI!
Met 20 man/ vrouw aan tafel in "Non Plus Ultra", gezellig!

Thumbs UP..! Hier met mijn vriend Eddy.


Het was een onvergetelijke avond, met mijn gezin, beste vrienden en fijne collega's.

Mooi..!

Free Counters
007counters.com
View My Stats