Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, september 28, 2008

Cargill Bergen op Zoom, Open dag 2008.

Mijn werkterrein, waterfront. De Tarwe fabriek met de Bloemmolen en de Mais fabriek met de Afvalwater zuivering. Foto met Virtual Earth.
Op de foto, hier maakte ik mijn eerste foto in 1983.
Juni 1983.. Cargill Bergen op Zoom is er sinds 1978. Toen is er begonnen met de bouw van deze fabriek(en).
Eerst was er alleen een mais fabriek en een raffinaderij met Boilerroom. Nu dertig jaar later staat er wel wat meer.
Ik werk er al 25 jaar.
Ik werk voornamelijk aan het Waterfront. De Tarwe en Mais verwerking.
Er zeker de laatste jaren veel veranderd (Nieuwe Kaas.....!).
Toch heb ik het zeker in deze laatste jaren prima naar mijn zin.
Mooi...!

Op zaterdag hadden we de Open Dag.
Onze General Manager Francesco Faglia (uit Huijbergen) stond iedereen bij de ingang op te wachten. Hierna een rondleiding over het fabriekscomplex. Overal stond mooi gepoetst rollend materieel opgesteld.
De fabrieken en controlekamers zagen er prachtig uit.
Waarom verhuizen?
De nachtdienst had extra zijn best gedaan.
Veel mooie gepoetste vrachtauto's van Firma Eikelenboom.
Verzorgt door Peter Huigen (ook uit Huijbergen).
Eikelenboom is al meer dan dertig jaar de huis transporteur van Cargill.
Er was een kleine kermis voor de kinderen. Eten en drinken in overvloed.
Prachtig weer. Perfect geregeld...!

Laura met haar GUN. Alles schoten in de roos...!
Ook Angela wilde wel even schieten met de luchtbuks. Toch anders dan een Remington 700 Police Sniper
Mooie Truck van firma van den Bosch.

Met Hans van Andel (allround operator) op de foto, ook een 25 jaren jubilaris. Gelijk met mij begonnen op 1 juni 1983.

Free Counters
007counters.com
View My Stats