Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

donderdag, september 18, 2008

Cargill Alpe d’Huez challenge 2009:

Cargill Alpe d’Huez challenge 2009:

Na het succes van de Ride for Rubles in 2007 en de 1e Alpe d’Huez challenge in 2008 gaan we in 2009 opnieuw een onvergetelijk fiets evenement organiseren.
In samenwerking met Alpe d’Huez fietsreizen.nl organiseren we een fietsfestijn in Frankrijk. Naast een hoop fietsplezier willen wij deze keer ook weer een goed doel steunen door middel van individuele sponsoring. De informatie over het goede doel zal ook via het BOZ/SAS WEB gecommuniceerd worden..

Wat is de bedoeling:
Dag 1: maandag 1 Juni 2009 reisdag richting hotel au bon acceil s’avonds welkomsdiner.
Dag 2: fietsclinic in de buurt van Alpe d’Huez
Dag 3: vrij fietsen of excursie
Dag 4: Tijdrit Alpe d’Huez
Dag 5: vrijdag 5 juni 2009 ontbijt in hotel daarna reisdag richting huis.

Mogelijk dat ik hier ook weer aan mee ga doen.
Het is nu Zeker, ik doe ook weer mee, samen met Armando, Christ en Mark!

Ik was er namelijk al twee keer eerder.
De eerste keer met het hele gezin reden we in mei naar "La Douce Montagne". Een fijn hotel in Allamont. Hier reed ik voor het eerst in de bergen. Mooi!
Hierna gingen we met Cargill in juni 2008 er weer naar toe. Het was een vervolg op de "Ride for Rubles". Ik kon toen mijn klimtijd verbeteren naar 1 uur en 04 minuten. Dit is een zeer scherpe tijd. Armando deed er (bijna ongetraind) 1 uur en 24 minuten over. Ook knap!
Zou ik nu onder het uur uit kunnen komen? Er is voor iedereen altijd weer een nieuwe uitdaging. Mooi.

Mei 2005:Met mijn trouwe supporters Angela en Laura op de top van Alpe d'Huez.. Gehaald in 1 uur en 19 minuten.

Met Armando op de top van Alpe d'Huez, juni 2008. Heel MOOI....!

Free Counters
007counters.com
View My Stats