Louis Baseler uit Huijbergen

Huijbergen en omgeving. Wat maak ik er allemaal mee. Ik beschrijf hier mijn hobby, toerfietsen. Wat gebeurt er hier in Huijbergen en omgeving. Verder een beetje mijn kijk op de wereld vanuit Huijbergen. Huijbergen, mijn dorp op de Belgisch-Nederlandse grens: "The most interesting things in life exist at the boundary, both in the physical sense and metaphorically". Barry Lee.

zondag, september 07, 2008

Slaapkamer renovatie.


Kleine meisjes worden groot. De "kinderkamer" van Angela wordt nu een meidenkamer. Aan de slag dus. We doen het allemaal maar tussen door.
Lekker bezig dus...
Ook nog even een "kleine" lekkage ontdekt op de waterleiding.
Oh ja, ook nog de nieuwe keuken en douche renovatie.
En niet te vergeten de overstek/ boeiboord van de garage. Ben dus nog wel even bezig.

Free Counters
007counters.com
View My Stats